Česká fotovoltaická asociace, o. s.
  • Přihlásit se
    Přihlásit se
  • Hlavní strana
  • Členství
  • Certifikace
  • Semináře a kurzy
  • Kontakt
  • Vzdělávání
  • Profesní kvalifikace
  • PV SOL
Informace ČFA
Legislativa
OTE
Tiskové zprávy
Veletrhy, výstavy, akce
Z domova
Ze světa
Ostatní
PR články
Časté dotazy
Vybíráme z médií
Publikace




Generální partner asociace


ASEKOL Solar s. r. o.


Hlavní partner asociace




Partner asociace Plus







Partner asociace


Czech Nature Energy a. s.


SMA Central & Eastern Europe s. r. o.


Fronius







AESV






Mediální partneři





Elektromobil Volkswagen e-up! na českém trhu

Volkswagen zahájil předprodej svého prvního elektromobilu na českém trhu. Čtyřdveřový e-up! pro cestování s nulovými emisemi je k dispozici již za 599 900 korun včetně DPH. Konkurenční Peugeot iOn či Citroën C-Zero vyjdou na 592 800 korun bez DPH, větší Nissan Leaf je za 715 300 korun.

Volkswagen e-up!

Foto: Volkswagen

První sériový elektromobil v nabídce Volkswagenu nabízí v ceně i zajímavé služby pro situace, na které omezený dojezd nestačí. Dojde-li na cestě k vybití akumulátoru, postará se Volkswagen o odtah vozu k nejbližší nabíjecí stanici - bezplatně až třikrát za rok během prvních dvou let od data prodeje. Elektromobil má dojezd 160 kilometrů. Na delší cesty si může zákazník po dobu dvou let zdarma vypůjčit vůz do velikosti VW Golf s konvenčním pohonem na benzin nebo naftu na 10 dní ročně.


Nový Volkswagen e-up! budou na českém trhu oficiálně nabízet a prodávat výhradně "autorizovaní prodejci elektromobilů značky Volkswagen", jimiž jsou společnosti Auto Jarov a Porsche Brno.

A jak se elektromobilu e-up! dařilo v crash-testu?

Německý ADAC provedl crash-test elektromobilu Volkswagen e-Up! Vůz, který je o 250 kg těžší proti klasickému benzinovému VW Up! si v testech bezpečnosti vedl dobře. Ukázalo se, že je stejně bezpečný jako původní automobil.

Nárazový test elektromobilu Volkswagen e-Up! při rychlosti 64 km/h ukázal, že ochranná klec pasažérů zůstává zcela netknutá. Stejně tak baterie a kabely umístěné v podvozku nebyly významně poškozeny.


Zdroj: Týden, The Guardian

Česká fotovoltaická asociace, z. s. © 2013

Powered by